23 juli 2012

Bajshöna

TJENA MITTBENA DÅ! Har sovit sjukt bra i natt så är piggelin nu och taggar hoppträningen idag 130%! Hoppas vi får flyga lite större igen idag det är så coolt med henne och hon bara älskar det! Så hoppas allt går bra idag dåe. Ska försöka dra nån/Mamma med och filma!

Igår var ju bara bäst, MASSOR gött som jag allvarligt åt på ca en halvtimme?! Creepy och mådde inte ens illa? Haha that's me, sockerråttan for life. Nojaa vi kolla de ändå Pirates of the caribbean at the world's end och det var ju bra som vanligt, men vi typ somnade i mitten av filmen så vi bestämde oss för att sova. Så sov som en stock hela natten från ca 2- 11, skönt!

Nu ska jag träna eller  nåt, vet inte. Behöver hålla upp musklerna nu för nu börjar tävlingarna och satsningen är 100%. Ikväll blire att springa igen, behöver det nu emellanåt. Men inte för mycket som jag kan dra det nångång, obsession med kroppen är ju inget nytt? Neerrå.

P.s Tack att jag har fått bra feedback för videobloggarna! Hade ingen aning att så många uppskattar dom sådär, och att jag gör andra på bra humör och så? Men sjukt kul! Att höra sånt gör jue så att jag vill göra fler, fastän alla nalltid stirrar på mig konstigt när jag går för mig själv och pratar med Iphonen i handen! Haha.

Men nu ska bert iväg och träna (jag då), tjo -->

Och fortsätt att kommentera bra, makes my day 100% bättre, alltid.



P.S NUMMER TVÅ! Finns det nåt speciellt ni vill att jag ska videoblogga om? Och nej har inte glömt önskeinläggen, de är påväg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar