31 juli 2012

Oh my god

Idag vaknade jqag med hjärtat i halsgropen verkligen. Nummer 1. Jag tävlar imorgon, första start EVER på storhäst! Nummer 2. Saknar min kille så det gör ont. Nummer 3. Startlistorna hade kommit.

Sjukt konstigt att se detta:

Istället för Linnéa Morelius och Harbor som det stått det senaste två åren så många gånger. Allt är nytt nu. En ny häst, ny klubb att tävla för, nya bett att handskas med och EN NY MÄNNISKA. Jag är inte längre dressyrryttaren som hoppar vid sidan om, nej tvärtom. Nu är jag hoppryttaren med en riktigt bra häst som ska försöka klara sig bra. Hu! Kommer att ha MYCKET press, ALLA vet vem Tess är och alla kommer att vilja gotta sig i mina misstag, allt vad de än kan få. Det är ett faktum jag valt att leva med när jag bestämde mig för att skriva under pappren på henne. Jag rider inte lika bra som Tomas Kiviranta come on? Men det kommer antagligen människor att förvänta sig, sorry to disapoint you all. Men försöker att skita i pressen och bara förstå "första tävling INGA krav" placeringar förväntar jag mig noll. Vet inte hur hon är på tävling, möjligtvis knäpp men vet inte. Har totalt rena papper, vita oskrivna. Så noll vet jag. Vi får bara f*n hålla tummarna att allt går bra nu.

Linnéa Morelius och Tess III varsågod och rid!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar