14 juli 2012

Visste du att..?


  • Jag är väldigt mörkrädd
  • Jag ÄLSKAR GODIS och kan äta hur mycket som helst
  • Har alltid lackade naglar, helst i rosa
  • Tränar 520 magmuskler om dagen
  • Jag kan inte se på bilder med Happy på , så undviker dem
  • Jag gillar att läsa
  • Sover alltid naken hemma
  • Mina rumsväggar är rosa
  • Jag vill ha barn när jag är 25
  • Har kollat igenom ALLA friends säsonger iallafall 4 gånger
  • Jag är väldigt känslosam av mig, reagerar starkt på saker och ting
  • Jag älskar FINSKA rap-sånger
  • Jag var kär i Orlando Bloom i 5 år
  • Jag är väldigt ostabil ATM
  • Jag var rädd för hästar när jag var liten
  • Antingen går jag in 100% eller 0% på saker
  • Jag kan lätt bli obsessed på nåt
  • Nångång vill jag vara yngre, nångång äldre
  • har mått dåligt igen på senaste tiden och all mindfucking ska jag klara mig ur på egen hand



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar