26 juli 2012

Fortfarande svag

Idag är jag riktigt svag. Mår bara illa och hela kroppen bara känns trött och död. Fattar inte varför, kanske överansträngd eller något. Jag vet ju inte? Känns alldeles geggig i huvudet också, inte kul. Började dagen med att dricka MASSOR för jag kände mig riktigt uttorkad på nåt vis.

Planen idag är typ ingen alls, bara ta det lugnt hemma och chilla. Men snart ska jag träna och sedan klura ut att ska jag springa idag eller inte. Antagligen jo då gårdagens inte blev till nåt. Och sedan till Tess runt 5 ikväll. Hon ska få ta det riktigt lugnt, iallafall. Tess går väldigt hårda pass, hennes kondition är på topp och jag vill hålla den så. Men eftersom hon alltid är under hårdträning så ska jag idag försöka ge henne en riktigt chill dag bara, typ ut i skogen och gå eller nåt.

Imorgon har tjejen hovslagare 11 så tidigt upp igen för att vara där i tid och förklara allt till hovisen och sådant. Hon ska ju ha nåra specialskor eller nåt, dunno. Vi får se vad han säger.

Beställde just hem nåt skoj btw ;)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar