26 juli 2012

Gårdagen 25/7/2012


(Gårdagens inlägg kommer upp NU eftersom blogger vägrade funka igår)

Gårdagen var sjukt nice, tillbringade MÅNGA timmar på stan tillsammans med Kajsa. Allt var ganska spontant, men det är så jag gillar det. Att inte veta, att inte veta vad man ska göra, att inte veta hur man kommer hem. Lite spänning i livet jue.

Men tja vi gick först några timmar i butiker och jag shoppade lite:


Topp från Gina


Topp från Gina, öppen i ryggen




Topp från Spiritstore, FAVVO!



Kofta från Veromoda med spets upptill

Efter shoppingen bestämde vi oss för att gå på bio, spontant igen. Vi valde "mitä odottaa kun odotat", och den tyckte jag iallafall att var bra. Den var så gullig och man fick nog babyfeber när man sg den, fastän jag inte gillar barn.

Vi hade lite problem dock när vi skulle in på bion för vi kom till tennispalatset precis när den började, så först måste vi köa för biljetterna. Och sen måste Kajsa ha chips, och under tiden hon köpte dom låste de biodörren och vi var i TOTALPANIK så vi bara sprang fram till nån gubbe halvhysteriska och frågade om han kunde öppna dörren, han svarade alldeles lugnt "jo". Pinsamt... Hysteriska i onödan. Dock var vi försenade med ca 20 minuter, men no can do. Bra var den ändå. Måste bara säga att "Davis-grejjen" var bäst haha. Så min humor.


3 kommentarer:

  1. Oij dendär vita toppen e helt härli ! :)

    SvaraRadera
  2. haha de va kuuul!! o bästa som sagt " DAVIS, DAVIS, DAVIS" ;))

    SvaraRadera