11 juli 2012

Hoppträning och kompisar

Snabb update! Hoppträningen GICK SUPERBRA! Tess var lite vild men inte alls farligt. Första två hoppen blev knas, men sen fattade jag att ge henne space och sköta det själv = perfekt! Underbara häst ♥ 

Vi tränade på kontroll, att kunna komma bra till hindre med en jäkligt sansad galopp utan att rusa. Vi hoppade studshinder = gick sjukt bra och ja allt satt så bra!

Nu på kvällen har jag träffat Maria och hennes kille (eller nåt) och varit med dom några timmar, och vi gjorde nyss ett extempore beslut att jag följer med till hennes landställe. Kul då jag inte har varit med henne på ett tag ordentligt ♥

Bilder från träningen kommer senare, och mera önskeinlägg är även på g!

P.s jag valde själv att börja tävla kanske först i augusti nu, då jag vill ge tjejen tid. Hitta alla knappar och inte rusa okontrollerat runt på en bana så att allt skiter sig. Lugnt ska det gå. 

Nu adjöss!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar