28 juli 2012

So good

Alltså god morgon jo. 3 väckningar, första kl.3 på natten (hade somnat i hans säng plötsligt?), andra kl.9 och tredje 12. Lätt att välja den sista! Men är fortfarande sjukt trött men what can you do? Sova mer njeh.

Snart ska jag och S till sello för att han skulle köpa nåt suuupertråkigt, och där så äter vi och så nomnom! Känner för nåt riktigtriktigt ohälsosamt nu när det ändå är min "äta vad jag vill- dag" så då blir det myyyycket gött, jarå.

Men vi ska även köpa foder till älsklingen och åka och slänga in det till henne, haha jadå hon fick vila som planerat. Bara chill, stå ute i solen och njuta. Underbart tycker hon, imorgon börjar riktiga träningen igen jippiee! Och måndan så ska vi hoppa igen, fram med ambulansen och ring polisen. Neh skämt, hoppas jag får henne liiiite lugnare den här gången, eller ganska mycket. 

Tisdan, blir det skötare som rider, eller f.d. kan man säga hon fixar även upp henne för tävlingen nästa dag! (HJÄLP!) Jag är ruskigt nervös kan jag säga, men på ett bra sätt! Älskar denna nervositet den keeps me going bara. 

Men nu har jag tjatat allt för länge, ciao! Väntar förresten som en GALNING på mina post-paket! Där är påväg magplatta, förbygel, hjälm... ;)

Kuva: <3

Så random bild det bara kunde vara, men tyckte min första ponny/häst kunde få vara med nångång,m eftersom jag aldrig pratar om honom.


2 kommentarer:

  1. Iallafall jag blir världens gladaste alltid när jag ser att det kommit upp ett inlägg. Extra glad då det är videoinlägg! Men anyway, älskar älskar älskar din blogg totalt. Puss

    SvaraRadera
    Svar
    1. tack snälla du, så fint du skriver :) !

      Radera