29 juli 2012

VEM ÄR NI?

Ni alla "känner" mig ju? Jag delar mitt liv HÄR, ute, offentligt till allmänheten. Jag skriver öppet om allt, det kan vara rätt freaky kan jag säga. Vet inte hur många gånger jag fått höra av antingen kompisar, syskon, föräldrar och pojkvännen att "kom ihåg att tänka på att MÅNGA läser vad du skriver", "är det här vad du vill?" och "nätet är farligt". Jadå tro mig jag vet, haft stalkers som ringt mig mitt i natten etc. I sådana stunder så får man en wake-up call att "herregud människor läser min blogg och jag har INGEN aning om vem NI är".

Så nu frågar jag ER, VEM ÄR NI? KÄNNER NI MIG IRL? OCH VARFÖR LÄSER JUST DU MIN BLOGG?

Uppskattar verkligen ALLA svar!

8 kommentarer:

  1. Hejsann de e Maria:) o du e sjukt vacker! Men juu ja läser din blogg & den e jätte bra!!

    SvaraRadera
  2. Före detta praktikant på wikner.. :P

    SvaraRadera
  3. hitta din blogg på ht.net :D

    SvaraRadera
  4. Åh vad fina ögon du har!

    SvaraRadera
  5. Fö ja vill stalkka dj o ringa upp dj mitt på natten, höhö ;) -stina:D

    SvaraRadera
  6. Anna=] kan vi seeees

    SvaraRadera