25 juli 2012

ÄT ALLTID FÖRE TRÄNING

Usch fy nåt äckligt hände nyss. Hade kommit hem från stallet (ca kl.3) och bestämde för att dra ut och springa. Men kände genast när jag började att nåt var konstit och inte som det ska, men fortsatte. Efter ca 1 km så började kroppen dunka och fick det värsta stygnet EVER i magen. Brukar alltid springa mycket längre så det här var sjukt konstigt. Men stannade ca 100 meter senare. Och då svartnade det för ögonen, snurrade i huvudet och kunde inte andas. Men lyckades sätta mig ner, där jag bara fokuserade mig på att andas. 

Kom på att jag inte hade ätit på typ 6 timmar, och att jag varit och ridit SUPERSVETTIGT med Tess, så jag hade näringsbrist. Fick släpa hem mig själv, med mjöksyra i benen den sista kilometern och det var pain. 

Har iallafall lärt mig nu att ALDRIG träna före man ätit, det är inte till nån nytta och man bara skadar sig själv. Tur att jag inte svimmade, för ingen kunde ha hjälpt mig. Usch fy...




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar