08 juli 2012

Saknar dig hjärtat mitt... ♥


 Saknar Happy så himla mycket, varför är han borta? VARFÖR? Det är som ett stort hål i hjärtat som aldrig kan bli fyllt...

 Men nu har jag ju denna prinsessa, som kan ta mig dit vart jag verkligen vill. Och måste säga att det är det allra viktigaste just nu. Förr så tänkte jag bara att jag vill ha en ponny som jag kan ha roligt med, och jag tyckte alla hästar var fula och tråkiga. Alltså allvarligt, men nåt hände sen under åren...

När jag köpte Happy så sa min farbror: köp en häst så du kan tävla! Men nej, jag skulle aldrig tävla, jag ville bara ha roligt men min älskade ponny. Det är ett val jag är både glad och ledsen över... Jag är glad eftersom WOW så mycket jag lärde mig med Happy! ALLT! Började tävla i hoppning och även framgångsfullt i dressyr, min rädsla för att rida ut försvann, och jag fick ett sjukt starkt band med honom. 

MEN

Jag ångrar det lite för skulle jag ha köpt en häst, skulle jag inte ha behövat ge upp honom, svika honom och se honom försvinna från mig. Mitt hjärta skriker varje dag efter honom, jag drömmer om honom om hur jag tar honom tillbaka. Han förföljer mig och det plågar mig djupt hela tiden... Kan inte se på en bild av honom, för det skär i mig, denna text får också mina tårar att rinna. Jag har döljt tankarna på Happy, och fokuserat 110% på Tess, för att tänka gör så ont. Klarar inte av det.

Kanske jag en dag gör det, jag hoppas verkligen det...Men ingen kan förstå hur mycket jag älskar denna ponny, INGEN...Älskade plutt...



Vår sång


Och några minnen av min älskade...





Som tur finns denna goa tjej nu, älskade prinsessan ♥



1 kommentar: